Δήμος Ηρ@κλείου – Οι Ηλεκτρονικές υπηρεσίες στη γειτονιά σου
Ο Δήμος Ηρακλείου έχει ως ένα από τους σημαντικότερους στόχους του την βελτίωση της εξυπηρέτησης του Δημότη.Ύστερα από μελέτη συνέταξε τον οδηγό εξυπηρέτησης του Δημότη ,ένα χάρτη καταγραφής των διαδικασιών συναλλαγής με το Δήμο. Η Ηλεκτρονική Υποβολή Αιτημάτων που προσφέρει η πύλη στα πλαίσια της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (e-government) αφορά τριάντα (30) υπηρεσίες στις κατηγορίες :
l Πιστοποιητικά Δημοτολογίου
l Ληξιαρχικές Πράξεις
l Ηλεκτρονικές Πληρωμές
l Βλάβες Οδοστρώματος
l Βλάβες Δημοτικού Φωτισμού
l Τοποθέτηση Πινακίδων Σήμανσης
l Συντήρηση Πάρκων & Παιδικών Χαρών
l Συντήρηση Πρασίνου
l Αντίγραφα Οικοδομικών Αδειών
Αξιοποιώντας τα κονδύλια του 3ου ΚΠΣ προχωρήσαμε σε μια σειρά ψηφιακών έργων ( Ασύρματα δίκτυα, ψηφιοποίηση σημαντικού υλικού πολιτιστικής και ιστορικής αξίας, υπηρεσίες ψηφιακής Δημοκρατίας όπως ηλεκτρονικές ψηφοφορίες, Forum, διαβουλεύσεις, εκπαιδεύσεις του πολιτικού και διοικητικού προσωπικού ).Τα παραπάνω σε συνδιασμό με οργανωτικές αλλαγές απέδωσαν τον Μάϊο του 2009 το 2ο Πανελλήνιο βραβείο στο Κοινό Πλαίσιο Αξιολόγησης. Στο μέλλον θα φανεί και η επίδραση ήδη εκτελεσθέντων έργων όπως το Μητροπολιτικό δίκτυο οπτικών ινών.
Επιστέγασμα των ψηφιακών δράσεων του Δήμου Ηρακλείου είναι ότι το Δημοτικό Portal www.heraklion.gr καταλαμβάνει την τρίτη θέση στη σειρά επισκεψιμότητας στο σύνολο των διαδικτυακών πυλών των Δήμων της χώρας.Το 2009 είχαμε διπλασιασμό των επισκέψεων σε σχέση με το 2008 .Η τάση ανόδου επιβεβαιώνεται και το 2010 αφού παρατηρείται αύξηση 35% σε σχέση με το 2009. Το Portal έχει εγγεγραμμένους 1300 χρήστες που λαμβάνουν κάθε μήνα newsletter για τις δραστηριότητες της Δημοτικής αρχής.